Margriet Breet

Margriet Breet
op weg naar een nieuw boek...

28 maart 2011

Paar fotootjes

Dinner in Monkey Forest

O,o, die borsten, die zalige grote dikke bolle borsten...
Dit is een beeld dat staat in The Monkey Forest in Ubud.
Over apen gesproken:
vanmorgen liepen er 4 rondom het zwembad en de eetzaal.
Ze probeerden wat eten te pakken te krijgen, maar
werden weggejaagd door het personeel met grote lange stokken.

Er wordt de hele dag OVERAL geofferd.
Het lijkt me een hoop gedoe om daar de hele dag mee bezig te zijn.
Het ziet er wel mooi uit, en het ruikt heerlijk, al die wierookejs.

Eendenhok in een rijstveld.

rijstveld, bijna klaar om te oogsten

restant van een feest, volgens mij van het nieuwe jaar dat afgelopen maand is begonnen.

Een heerlijke fruitjuice gedronken in een werkelijk idyllisch restaurant.
Wat het was? Avocado met lassie (yoghurt met honing)
Het restaurant heet Leka Leku of zo, maar van mij had het wel Lekker Lekker mogen heten.

Snikhete groetjes van een alsmaar roder wordende Margriet. Morgen wat meer tekst, als ik tijd heb én internet. Want morgen ga ik naar Lovina, wat een hele dag gaat duren, omdat Ketut NogWat (mijn eigen fijne scooterdriver) me een heleboel mooie dingen gaat laten zien onderweg. En nu maar hopen dat er ook in Lovina Free Wifi is...

9 opmerkingen:

Monique vd Zouw zei

Hoi Margriet,
Wat een super reis!!!! Bang voor vissen, uh? Dat kan daar dus echt niet........... veels te mooi ;-)
Heel veel plezier, en ik weet niet wat voor boek het gaar worden (kinderboek of anders) maar die ga ik zeker lezen!!
Dikke kus,
Mo

Anoniem zei

Hey Margriet,

Wat leuk al die verhalen. Ik ben heel benieuwd. Geniet er van.

Groet,

Marvin

Hettie zei

Gaaf zeg, ik duim mee dat er internet is!
kus van het

Hettie zei

enne... ik zie een pangi frangibloem bij het offerdingesje!!

Thea zei

Hoi Margriet,

wat leuk om jou te kunnen volgen, ik ben elke dag weer benieuwd, naar je avonturen.
heel veel plezier!!!

dikke knuffel Thea

Anoniem zei

he margriet,

ziet er super uit.
hoop dat je geniet en voldoende "schrijf-input"opdoet!!!
liefs uit Harderwijk
gr.Ruud

Anoniem zei

Hey margrietje!

Geweldig zo de foto's te zien op je blog!
Smullen geblazen voor de thuisblijvers!
Geniet van je reis verder,dan doen wij dat ook.....

Groetjes, Margreet

Anoniem zei

Hey reiziger,

Zo te lezen en te zien vermaak jij je wel! Veel plezier vandaag!!

Knuffel, Shireen

Anoniem zei

He lieve margrietje,

wat heerlijk om dit alles te lezen, stoere dat je bent! geniet! ben benieuwd naar je belevenissen.

kus en knuffel
mieke