Margriet Breet

Margriet Breet
op weg naar een nieuw boek...

14 maart 2011

chaos

Zootje op mijn bureau, zootje in mijn hoofd.
Op zich is alles geregeld en hoef ik me nergens zorgen over te maken.
Maar!
Ik vind 't nogal wat.
Straks ben ik twee weken ver verwijderd van de kinderen, de Kale, de konijnen, de kater en m'n eigen fijne lievelingskaas.
Ik weet het, ik weet het, er gaan dagelijks mensen ver weg, maar ik niet, he, mensen, ik niet. Ik word al zenuwachtig van een weekje kamperen in Frankrijk, dus eh, ja, nou, kijk, zoals ik al zei, ik vind 't nogal wat.
Vandaag wil ik de minilaptop in orde maken, want die gaat mee. Alle programmaatjes erop knallen die ik nodig heb en ergens de wachtwoorden opschrijven, want ik haal alles door elkaar. Zoals ik al zei: chaos!

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaja zo'n reis is nogal wat hea mamsie. ik loop al te zeuren dat we "helemaal"naar italië gaan om daar te gaan kamperen en jij zegt vrolijk: "ik ga volgende week naar Bali" ik vind het stoer van je! en de rare rode kater en de konijntjes ga ik op en top verzorgen dat komt goed.