Margriet Breet

Margriet Breet
op weg naar een nieuw boek...

13 maart 2011

nog 11 nachtjes slapen

Over anderhalve week reis ik naar Bali voor mijn nieuwe kinderboek. Het wordt in opdracht van het Dolfinarium Harderwijk geschreven, en er is haast bij, want we willen graag dat het op 1 augustus al te koop is. 
Dus.
Ga ik heel hard werken de komende tijd.
Omdat het verhaal zich af gaat spelen op een eilandje in een oceaan, op een plek waar de zon altijd schijnt en de natuur prachtig is, heb ik voor Bali gekozen. Het lijkt me het paradijs op aarde, een van de vele overigens. Omdat ik weet dat ik beter schrijf als ik dingen werkelijk ervaar, en, eerlijk is eerlijk, ook omdat ik het best een beetje saai vond worden hier in Harderwijk, vond ik dat ik dan maar naar Bali toe moest.
Nog 11 nachtjes slapen, en dan gaat het gebeuren.
Op dit blog zal ik schrijven wat ik meemaak en, als het me lukt, ook foto's plaatsen.
Kom gerust elke dag even kijken!

5 opmerkingen:

LMLEW zei

test

Christa zei

Wauw, ik ga je volgen daar....Leuk, spannend en warm zal het ook wel zijn. succes!!

Petra zei

Whoaaah!!! Spannund!
Ik ga je volgen.
X!

Hettie zei

AVONTUUUUUUUUURRRRR!!!! :-)

Unknown zei

schatje, go for it!
al aangekomen en bijgekomen van de eerste indrukken?
xxxMarijke