Margriet Breet

Margriet Breet
op weg naar een nieuw boek...

26 maart 2011

gearriveerd

Na een lange reis (24 uur thuis en uit), die in Amsterdam al begon met 3 uur vertraging, ben ik dan eindelijk in Bali. Ik stond te shaken van emotie en vermoeidheid toen ik aankwam, maar na een nachtje goed te hebben geslapen en lekker te hebben ontbeten, gaat het allemaal wel weer. Ik heb geen idee in wat voor wereld ik ben beland. Wat ik al wel weet is dat het op Bali naar zoete bloemen ruikt, naar hitte, naar lekker gekruid eten en naar het onbekende. De mensen hier zijn bijzonder vriendelijk en buigen als ze iets hebben gedaan of gezegd of gevraagd. Ik buig maar gewoon terug, dat lijkt me wel zo aardig.
Ik ga zo een duik nemen in het zwembad dat voor me ligt en dan ga ik de straat maar eens op. Ik heb nog geen foto's gemaakt, nog niet aan toe gekomen, dus die houden jullie tegoed.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

He liefje,

Wat goed!! Je bent er!!En je hebt lekker geslapen, dat is een goed begin. Ben heel benieuwd wat deze dag je gaat brengen!

Dikke knuf, Shireen

Heleen zei

Fijn dat je er bent. Heerlijk dat de lange vlucht achter de rug is. Nu kun je gaan genieten.
Ik probeer voor zover dat mogelijk is met je mee te genieten vanuit Zwartsluis.

Dikke kus Heleen.

Petra zei

Hey lieverd, Je bent er! Het is gelukt!
Ik ben trots op je.
Dikke kus,
Peet.

Unknown zei

Ha lieve margriet,

Je bent er! Ruik, proef, voel die nieuwe wereld! Ik kijk uit naar je verhalen!!
xxMarijke

Hettie zei

Het meest vervelende achter de rug: de vliegreis :-)! Ben zoooo benieuwd naar je belevenissen, hou ons op de hoogte!

Carmen zei

Joeperd!

kus op je neus,

Carm

Anoniem zei

denk aan je, rode krullenbol XX

Anoniem zei

Donderdaavond was ik electroisch om een uur of 8 op Schiphol. Ik zag de vertraging naar Denpasar en dacht: wegwezen. Straks ben ik er getuige van hoe Margriet de directeur van KLM in een straalmotor kiepert.
Laat af en toe weten waar je zit, zodatik je spoor op Google Maps kan volgen.
Dol fijn!

Saralien zei

Gaaf hoor. Mooie baan heb je! Ben erg benieuwd naar je verhalen hier en naar het boek dat er uiteindelijk uit gaat komen. Veel succes, plezier, sterkte, geluk...

Anoniem zei

Ik voel, ruik en zie het zo voor me. Was ooit,(19 jaar geleden alweer) met Dirma in Indonesië, de meest indrukwekende vakantie ooit. Ben bijna jaloers, heel erg genieten hoor! Ik blijf je volgen, ben ik er zelf ook weer een beetje. Ben heel benieuwd naar je uiteindelijke boek. Suk6 en have fun!

Adri zei

Dag Margriet,

Ik hoop dat je regelmatig aan Bloggen toekomt. Ik heb je inmiddels bij mijn Favorieten gezet.
Groet,veel sterkte en plezier,

Adri

Margriet zelf zei

Oooo, wat leuk, al die berichtjes van jullie. Dankjewel!!! Echt heerlijk om te lezen. Het heft de eenzaamheid een beetje op, want alleen is toch maar alleen, jongens.
Liefs, Margriet