Margriet Breet

Margriet Breet
op weg naar een nieuw boek...

24 maart 2011

opvliegers

Reisshirt, speciaal gekocht voor vandaag. Ik sta helemaal strrrrak van de zenuwen, moet bijna kotsen en als iemand me nu zegt dat ik lekekr thuis mag blijven, trouw ik onmiddellijk met hem of haar.
Enfin.
Wie A zegt, weet dat de B er aan komt. Dat ie zo beroerd aan zou voelen wist ik alleen nog niet. Maar maakt u zich geen zorgen, ik ga wel hoor. Met knikkende knieeen en een grote gil in mijn lijf, maar ik ga.Ik hoop dat het me allemaal lukt met d'n computer daar. Het is afwachten, maar dat is het met eigenlijk alles.
Ik hoop zaterdag wat op mijn blog te kunnen schrijen. Tot dan!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieve Margriet

Wauw je gaat echt naar Bali!! En wel vandaag dus. Ik lees het net, ik ben net terug van vakantie.
Het is daar zoooo mooi.
ik wens je veel inspiratie en ik ga je zeker lezen!!liefs
Dineke

Anoniem zei

Hee, Margriet! Je bent er! Je doet het! Schrijf je voor mij een "N"in het zand, als je gaat snorkelen? Dat lijkt me zo fijn, dan denk ik daar aan, onder het strijken en kwartetten.

Nina

Anoniem zei

Welkom in Bali dappere meid!
Ga ervan genieten!
Harderijk lijft wel, en we zien uit naar je verhalen!

Tot gauw!

Groetjes, Margreet

Sylvia zei

Als het goed is, hang je nu ergens in de lucht...

Hoop dat je vlucht goed gegaan is.

Op naar de dolfijnen!

Wat een avontuur.

Anoniem zei

Ha lieve Margriet,

Jaaaaa je bent op reis!! Go for it girl!!

Blessed be!

Shireen

Anoniem zei

Je eerste grote angst....het vliegen... Heb je overwonnen!
Een superbtijd daar meid en ik ga je volgen.
Xx nienke